חם בבית

חופשה לנפש- אפשרית בכל מקום

חופשה היא לא רק טיסות ובתי מלון, היא גם צורך נפשי עמוק!

יצא לכם לדמיין את צלילי גלי הים המלטפים? הליכה בשבילי הטבע? טיפוס הרים? היכרות עם תרבויות חדשות? צחוק משותף עם הילדים? יצירת זיכרונות בלתי נשכחים עם יקיריכם?

אז כנראה שחלקכם כבר יצא לחופשה או מחכה בקוצר לנופש שהזמין, חלקכם לא…  אל תתאכזבו אם אין לכם דיל באופק, אתם לא לבד. יוקר המחיה בישראל ובעולם  מקשה על רבים לצאת לחופשה על אף נחיצותה. נופש עלול להיראות כמו חלום בלתי מושג עבור חלקנו.

אבל חופשה היא לא רק עניין של כסף וסטטוס חברתי. היא צורך נפשי עמוק, הזדמנות להתנתק מהשגרה, להתחבר אל עצמנו ואל יקירינו, ולחוות רגעים של התחדשות ושמחה.

מחקרים רבים מציגים קשר בין כסף לרווחה נפשית – מחסור בו עלול לגרום לתחושות דיכאון, סטרס וחרדה. מחקרים אחרים מציגים קשר בין חופשה לרווחה נפשית – כמפחיתה סטרס ודיכאון.

מסקנה: גם אם אין כסף כדאי לצאת לחופשה צנועה או לייצר רגעים ושעות של ניתוק מהשגרה וכיף.

חפשו דרכים יצירתיות לצאת לחופשה, גם אם היא קטנה, קצרה או צרור של חוויות המתפרסות על חודשיים. חפשו מעיינות ושבילי טבע כיפיים ליד הבית, סעו ברכבת, הקימו אוהל, מדורה עם פוייקה, סעו לים או לכנרת הכיפית שלנו… צלילי הגלים, נוף חדש ויצירת זכרונות עם יקיריכם אפשריים בכל מקום וזמן. כי חופשה היא לא רק מקום, היא תחושה!❤️

מעוניינים להתנדב?

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!